Weer thuis - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Weer thuis

17 Februari 2013 | Nederland, Montfoort

Zo we zijn weer veilig aangekomen in Nederland. Gisterenmiddag om 13.00 uur met taxi naar de luchthaven. We hadden een half uur vertraging voor de vlucht van Mumbai was niet erg we zouden immers 8 uur op Mumbai moeten wachten voor de vlucht naar Nederland. Daar zagen we erg tegen op, maar toen we in Mumbai waren moesten we weer 1 uur wachten voor dat we met de transfurbus naar de Internationale luchthaven konden. Toen weer alles door de scan krijg je daar wat van, maar ja, het is voor je eigenveiligheid zullen we maar zeggen. En elke keer moest het koffertje open waar de souveniers voor de kleinkids in zaten en zie dan maar weer eens alles netjes erin te krijgen. We moesten eerst naar gate 10, maar dat veranderde weer eens we hadden het optijd door. En onze vlucht vertrok mooi op tijd. Na een poosje kregen we eten nou dat was dus echt niet te eten om het netjes te zeggen. Toen proberen te slapen, maar ging nou niet echt geweldig. Nou, toen nog een ontbijtje we waren benieuwd nou het was beter ja wat kan er nou eigenlijk aan een omeletje misgaan. We landden een half uur eerder en de taxi stond ons al op te wachten had fam. in Montfoort wonen zijn opa woont er nog.

Toen we thuis kwamen als eerste eens een bakje thee gezet daarna de was aangezet en straks komen Ria en Fred met de kids en ze hebben de boodschappen al voor ons gehaald.

Al met al het was een heerlijke vakantie minder gedaan als anders, maar ja we hebben daar al veel gezien en gaan nu voor het mooie weer en de mensen daar heen. Het blijft prachtig dat Calangute. Voor volgend jaar we zien wel.

Nou, we gaan een beetje bijkomen.
Doei doei en tot ziens
Arie en Ans

• 17 Februari 2013 - 11:16

Alietrommel:

hoi arie en ans ik heb net op de computer gelezen dat jullie op tijd geland zijn ik ben blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn de telefoon gaat je was het zelf ans dus stop ik er maar mee dag dag