genieten en nog eens genieten - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu genieten en nog eens genieten - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

genieten en nog eens genieten

30 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo allemaal,

Zo hier dan nog eens een berichtje vanuit Calangute. Zaterdag zijn we naar het ford aqua geweest. Was erg mooi om te ien. Ook het kerkje daar nog bezocht. Maandag een boottocht naar de dolfijnen en ja hoor eer waren er genoeg, ook nog heerlijk gezwommen en je kon nog snorkelen. Na het snorklen een bbq heerlijk was het. Op de terug weg zagen we het ford aqua van de andere kant. En vandaag naar Anjuna en daarna een rustig strandje op gezocht heerlijk rustig leuk voor een keer, maar de prijzen waren toch wel wat hoger dan we gewend zijn. Ze vroegen zelfs geld voor de bedjes daar nou, we hebben daar toch nog wel iets van kunnen afdingen.

Gisterenavond nog heerlijk gegeten op ons hoekje bij Cavalhos. Ja, hoorr en Geesje had weer pech de rijst was steen koud. Ze pakt haar schaaltje op en loopt naar de bar met groot protest. Nou, na 5 minuten had ze heten rijst, maar was haar roti en spinazie koud geworden hahaha. Straks nog even wat eten en krijgen van Geesje een glaasje wijn op haar balkon.

Ja, voor Geesje zit het er bijna op en ze heeft beloofd om dinsdag op gebak te trakteren ik zorg voor de koffie. Ook de fam. Emmen gaan morgen naar huis. Dus de koppel Nederlanders wordt minder.

Nou, jullie zien we vermaken ons nog steeds prima.

Groetjes aan iedereen en bedankt voor de berichtjes. Erg leuk om te lezen.

Gr. A & A

• 30 Januari 2013 - 16:34

Fred:

Kunnen jullie ook mgewoon email ontvangen of skypen?