van de rust naar de drukte - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu van de rust naar de drukte - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

van de rust naar de drukte

20 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo allemaal,

Nadat we terug waren van onze tent in Zuid-Goa. Waar het zo heerlijk rustig was met 12 mensen in een mooie baai wat een prachtig gezicht. En ja dan kom je weer in het drukke Calangute is ff wennen, maar ook wel weer gezellig.
Ja, bij jullie koud hier lekker warm. We hebben het een paar dagen rustig aan gedaan ben zelf 3 dagen ziek geweest medicijnen bij de apotheek moeten halen. Ik was de hele nacht aan het overgeven en de rees. Nu eindelijk weer opgeknapt.

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen. Ja, Fred, Ria en Alie ik zie dat het jullie ook eindelijk gelukt is.

Ook hoorde we dat het met het Chablis erg goed gaat en Duvel doet het ook goed.

Ja, Fred zelfs in de vakantie weet je ons te vinden om oppas te vragen. Kan het nog niet zeker zeggen moet het nog ff met de grote baas overleggen je hoort het wel.

Nou we gaan nog ff lopen.

Allemaal de groetjes van Arie en Ans

• 20 Januari 2013 - 10:14

Jan En Ria:

hoi Ari en Ans,
    Leuk zo af en toe wat van jullie te horen.
    Wat een verschil in weer met hier! Het is hier al ruim een week wit en vandaag erg koud door een harde oostenwind.
    Jan heeft een pad naar jullie deur gemaakt, want er wordt vlgs. de krant momenteel veel ingebroken en nu ziet het huis er niet zo onbewoond uit.
    Hier is verder alles okè.
    Nog veel valantievreugde
    Jan en Ria

• 20 Januari 2013 - 12:13

Conja:

Klinkt allemaal erg gezellig. Geniet ervan.
    Groetjes vanuit een wit N ederland.
    Conja en Martien

• 20 Januari 2013 - 12:53

Adrie En Irene Wolswijk:

leuk om te horen dat jullie et naar je zin hebben,geniet er maar van.leuk dat reisverslag.groetjes en veel liefs

adrie en irene

• 20 Januari 2013 - 14:07

Piet En Zus Theunissen:

Heerlyk jullie verslagen te lezen vol jaloezie . Hier koud sneeuw en ellende.
    Maar enig om alles te lezen .Doe Opa in het winkeltje de groeten de Fam.Emmen
    de chef van de drank en eten. alle obers en poetsploeg heel Calangute.
    Voor jullie een dikke kus en alle GOEDS PIET ZUS

• 20 Januari 2013 - 14:11

Anja Zaal:

Hallo Arie en Ans,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Hier is het nog prima, ondanks de kou. De kachels op volle toeren en wie ligt er lekker bij de kachel... je raadt het al: Chablis. Iedereen is dol op Chablis, overdag is ze binnen en af en toe lekker de sneeuw in, en s nachts gaat ze in de schuur. Dat vindt ze prima.
    Fijne vakantie nog!
    Groetjes, Anja

• 21 Januari 2013 - 15:12

Piet En Zus :

arie ans
    Weereven wat zeggen; AKELIGGE STINKERS WIJ HOPEN DAT JULLIE KONT VERBRAND DOOR DE ZON>
    we blijven jaloers tot je terug bent
    nee hoor geniet maar lekker >>>>>>>>>>>>>>>nu kan het nog
    Tot hoors KUS PIET ZUS DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

• 23 Januari 2013 - 18:19

Riavdzande:

wat leuk dat jullie het naar je zin hebben
    wij moeten nog kou lijden en er komt nog meer sneeuw
    geniet er maar lekker van en als jullie terugkomen is het ergste geweest.
    groetjes piet en ria