Indian fam. - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Indian fam. - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Indian fam.

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo allemaal,

We hebben zaterdag heerlijk bij een Indian familie gegeten. Op onze knietjes of kleermakerszit, nou dat viel niet mee zo lenig zijn we niet meer. Dan maar op onze gat gezeten. Arie kreeg last van zijn knieen kreeg toen een krukje waar een groot gat in zat ach dat los je gewoon op met een dikke handdoek ging prima. De taxi had ons weggebracht en gewacht om ons weer terug te brengen. Want het lag nogal in een uithoek. En dat voor 4.50 euro. Het eten was erg goed klaar gemaakt, maar ja, zoals gewoonlijk te veel.

Vandaag naar Zuid-Goa geweest. Het cola beach tent. Ja, in een tent geslapen met een onwijs dik dekbed puffffffffffffffff wat warm. Ook het matras was erg goed. En ' s avond een bbq met muziek en dans na. Zijn nu net terug. Wat we morgen doen nog geen idee. We hebben nog weken genoeg.

Hier geef ik ff ons nieuwe mobilenummer. Het andere nummer wilde niet dus kreeg een ander 00919673561120 en deze werkt.

Nou ik ga nog even naar de jolly boys lopen. Tot de volgende keer.

Gr. Arie en Ans

  • 15 Januari 2013 - 10:22

    Gwen,Simon En Kindjes:

    Oooh wat heerlijk om dat te lezen, hier vriest het eindelijk en alles beneden friesland heeft sneeuw heb ik gehoord.Chaos op de wegen haha...oh wat is friesland toch een fijne plek :)
    Leuk om weer wat te lezen hoe het daar is.
    Oja ma,ik heb een vraagje over de "makkelijke" plant, hij valt verschrikkelijk uit en er zitten wat bleke blaadjes tussen. Volgens mij mist ie julie,ondanks dat we veel tegen hem praten, zelfs de kindjes haha.Maar is dat normaal vroeg ik me even af. Wat we ook dachten mischien mist ie Chablis want ik zei tegen de kinderen mischien pieste ze er wel stiekem overheen hihi, krachtvloeistof mischien.

    Ik vroeg me ook af kun je hier op deze site ook foto's zetten van Goa,lijkt me wel leuk om een fotootje te zien

    Nou een heeeeeele dikke knuffel van ons allemaal uit het koude Snits.

    Gwen, Simon, Danique en Dennis. En julie plant die we stiekem Bodhi hebben genoemd haha

  • 15 Januari 2013 - 13:35

    Fred:

    He he eindelijk zie ik hoe je moet reageren .
    Zo te zien hebben jullie het best naar je zin,ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier is het onder nul en de hele ochtend heeft het wel gesneeuwd,en ja hoor ze hebben het al weer over de tocht der tochten .
    Ik had jullie gevraagt om in begin jullie op de kinderen te passen ,daar is wat in veranderd ,we gaan nu een dag zaterdag we willen dan vroeg weg gaan en dan zondag in de loop van de dag weer terug .
    Inplaats daar van willen we in april een weekend naar Istanbul gaan dus mijn vraag is of jullie dan op willen passen .
    Ik zat zelf te denken aan het weekend van 12 April .
    Verder gaat het hier zijn gangetje en is er niet echt iets bijzonders gebeurd,de uitslag van Ria was goed dus daar is niets mee aan de hand en gaat ze verder kijken of er wat aan de hand is . goed de groeten van ons allemaal en we contakten wel weer.

  • 15 Januari 2013 - 14:38

    Ria:

    Hoi pa en ma, ik zie net dat Fred jullie ook al gecontact heeft. Het is hier heerlijk winters weer. Mooi wit en erg koud. Yindee ging vandaag skeeleren in het Spant in plaats van gym. Ik heb de juf met nog een paar moeders geholpen om al die 30 kindjes van een paar skeelers te voorzien.
    Daarna ging Yindee als een speer door de zaal.
    Linh gaat nu zaterdags naar dansles en vindt dit helemaal geweldig.
    Vrijdag mogen ze op school optreden, ze wil dan met haar 2 vriendinnen K3 doen.
    Ik kan misschien geen foto's nemen want ik heb me opgegeven om met Sharissa haar klas naar een school voor voortgezet onderwijs te gaan.
    Maar misschien wil een van de andere moeders dan foto's nemen.
    Kun je die dan ook op deze site zetten of dan via face book?
    Davey heeft vogelhuisjes gemaakt en die hangen nu aan het schuurtje, daarachter zit meteen een luchtgat om het schuurtje te ventileren.
    Mijn uitslag van het ziekenhuis was goed,morgen naar de arts om verder te kijken.
    Meer nieuws heb ik even niet, tot hoor/schrijfs.
    Veel liefs van ons allemaal.

  • 16 Januari 2013 - 18:48

    Alietrommel:

    ans en arie ik heb net een berichje gestuurd maar zie nu dat op een verkeerde dag staat ik hoor het nog wel of jullie het ont vangen hebben dag dag

  • 16 Januari 2013 - 20:50

    Nellie Vogels.mhvogels@gmail.com:

    Hallo Ans en Arie.
    Nou zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin.,en lekker weer ook zeker.Hier is het
    behoorlijk koud,en ik heb al heel wat sneeuw geruimd. Verder gaat alles goed hier,Ook met de kinderen en kleinkindjes,zaterdag wordt de verjaardag van Niels en Lars gevierd,al weer een jaar oud.
    met lars gaat het ook prima.
    leuk om je berichtjes zo te volgen,weten we toch een beetje wat je al zo meemaakt.
    Nog veel plezier,en we lezen wel weer over jullie.Veel plezier,en groetjes van Nel en Rien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 6292

Voorgaande reizen:

29 December 2012 - 16 Februari 2013

Naar Goa (India)

Landen bezocht: