met de bus - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu met de bus - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

met de bus

04 Februari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo hier ben ik dan nog even.

Vrijdag zijn we met de bus naar de hoofstad Panjim geweest. Een hele ervaring hoor, maar het was niet de eerste keer. Toen nog met het pontje naar de overkant. Heerlijk even over de markt gelopen. Daarna een cafe op gezocht voor een bakje koffie. Arie nam er nog een omeletje bij. En dat zag er wel even anders uit dan we gewend zijn, maar het smaakte hem best. Toen met de tuktuk naar het staats museum daar waren we al eens eerder geweest, maar we waren toch nieuwsgierig het was toen nog niet helemaal af nu wel. Er was ook waren ook nog 10 bussen met schoolkinderen. Nou, keurig in de rij allemaal hoor een mooi gezicht. Vandaar naar het busstation gelopen en ja hoor bus propvol, maar we mochten op de moterkap bij de chauffeur zitten ging wel even, maar kregen op slot wel een hete kont.

Gisteren naar de watervallen geweest en een kruiden tuin.Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar er was geen reisje meer vrij voor alleen de watervallen. Voordeel was dat we alleen de prijs hoefde te betalen van de watervallen. Ja, dat heb je weer bij Travel Inn natuurlijk. Nu gaan we daar voor andere week nog een boottocht boeken Arie wil nog graag een keer vissen. Ja, en dan schiet het alweer op om aan Nederland te denken. Ach ja, aan alles komt een eind. En we vinden het weer leuk om onze kids en kleinkids te zien.

Morgen nacht vertrekt Geesje weer naar Nederland zal stil zijn zonder haar. Straks met de bus naar de supermarkt even verder op. Ja, Erica ben het niet vergeten hoor, maar lopen is me te ver nu het een stuk heter wordt. En heb last van me heup.En daarna naar het strand.

Cor en Sandra we hebben van de week nog heerlijk bij Lobo's gegeten. En even met de schoonzus van Sandra gepraat.

Nou ik ga koffie drinken. Jullie slapen volgens mij nog daar in Nederland.

Groetjes en tot ziens.
Arie en Ans

• 04 Februari 2013 - 09:21

Erica:

tijd vliegt... al weer bijna naar huis! Wat leuk is, maar hier in Nederland is het koud, regenachtig, guur en af en toe natte sneeuwbuien... bijna niet voor te steller daar he?
    Geniet nog even van de laatste dagen.
    Doe Fernando van Travel Inn de groeten van me!

• 07 Februari 2013 - 17:41

Alie Trommel:

hoi arie en ans alles goed hier hoor behalve het weer, eerst sneeuw en gladheid veel ongemak, toen veel regen en nu weer van alles wat.ik ben vandaag een daagje in de kerk geweest was erg leuk oude dia,s van aalsmeer gezien lekker gegeten , een grote loterij, niets gewonnen,mooie muziek,en ook nog vijf nichten uitvoerig gesproken. en nog veel kennissen een praatje mee gemaakt. de poes maakt het heel best maar af en toe begint hij door het huis te draven.en gaat zitten huilen dan wil hij naar buiten wat niet kan. maar het is ook zo weer over hoor en gaat hij weer rustig slapen en eten. spelen doet hij bijna niet meer af en toe eventjes,met jan gaat het ook goed hij was vandaag de kerstboom aan het aftuigen.volgende week moet hij weer voor controle in het zieken huis. de groetjes van de poes en alie dag dag

• 08 Februari 2013 - 17:08

Ria:

Hoi pa en ma, zo te zien gaat alles goed daar. Hier ook. Sharissa heeft haar cito toetsen gedaan deze week, ze dacht zelf wel dat ze het aardig gemaakt heeft. Nu wachten op de uitslag. De scholen hebben we bekeken en ze is met Merel ook nog naar een school in Alphen geweest. Maar het HVC vond ze toch het leukst. Linh is een nachtje ziek geweest, lekker bij ons in bed gekotst, dus we waren een nachtje in de weer. Ze at daarna weer een paar dagen erg slecht, maar vandaag heeft ze weer 3 krentebollen achter haar kiezen, dus het gaat weer de goede kant op. Davey groeit als kool, misschien herken je hem niet meer, het wordt een grote vent. Hij doet het goed op school, alleen zijn medicatie moet even veranderd, daar gaan we woensdagmiddag heen. Yindee leest en schrijft nu als de beste. Wat gaat dat toch hard zeg. A.s dinsdag hebben de meiden carnaval, het thema is Ik hou van Holland.
    zei al tegen Sharissa doe je blonde pruik op en ga als Linda de Mol. Maar dat doet ze niet. Waarschijnlijk trekt ze een orange pak aan. Yindee en Linh gaan als boerinnetje.Nou ze als je ziet gaat hier alles goed.Zelf ben ik bezig om een cursus te gaan doen, maar er zijn veel leuke, dus even kijken welke het wordt, en ook 1 waar ik later dan weer in kan gaan werken. Fred werkt af en toe maar het schiet niet echt op. We zijn gisteren samen naar de bouwbeurs geweest en daarna met de zaak uit eten. Ja dat was wel lekker. Indoneschis. Tot schrijfs en nog veel plezier daar.

Fred Ria Davey Sharissa Yindee en Linh

• 10 Februari 2013 - 18:25

Geesje Mulder:

Hallo Arie en Ans, ik ben al weer in Nederland, de reis ging lekker vlot, alleen in Frankfurt ff wachten, moesten de vleugels ont- ijst worden voordat we konden vliegen. En natuurlijk was het reisschema van de trein gewijzigd, lang leve het openbaar vervoer, je kunt er niet op aan!!, nou toch goed gekomen, eindstation Groningen en geen Haren. Maar ik mis India toch wel, ook jullie natuurlijk, het was erg gezellig met ons 3tjes. Alleen de laatste dagen vond ik niet zo leuk meer, je weet wel UWV en nog eens een beetje ziek, toen had ik het wel ff gehad, maar ja is nu weer over en ik krijg al weer heimwee naar India. Nou jullie nog héél veel plezier daar en de groetjes aan alle leuke mensen die ik ken daar, masseur, ober van het hotel, jolly boys etc., India misschien tot volgend jaar!!! Groetjes van Geesje en een pootje van Boy, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii