wordt tijd - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu wordt tijd - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

wordt tijd

15 Februari 2013 | Nederland, Montfoort

Zo hier dan het laatste berichtje uit Goa. Het wordt weer tijd om naar huis te gaan het begint erg heet te worden. Vanmorgen vroeg was het al 29 gr. op ons balkonnetje. We gaan nog een heerlijk dagje naar het strand en eten daar nog een keer die heerlijke sizzler. En natuurlijk nog even lekker in de zee zwemmen met die hoge golven.

Gisterenavond was er nog een valatine party met live muziek. Nou, eerst even live muziek, maar daarna harde disco muziek niks voor ons wel voor de Russen die er waren. Nou, het scheelde dat het eten ontzettend goed was daarna zijn we nog even naar ons hoekje geweest Carvalho's Geesje ken het wel. Nou, er werden weer heel wat fouten gemaakt. Ik bestel een cola rum en Arie wodka. Nou, die kreeg hij dus wel, maar ze hadden mij ook ook wodka gegeven nou dat krijg ik echt niet door me strot hoor. Dus rum gevraag wat denk je krijg ik rum en wodka door elkaar moet niet gekker worden. Nou, toen kwam die maar met een glas ijs en nam de rum fles mee dus het is helemaal goed gekomen. We hebben nog heerlijk gezeten daar. Wel is al het hek werk gesloopt dus Arie kijkt niet meer tegen het reclamebord aan. Er wordt hier momenteel veel gesloopt in Calangute alle illegale aanbouwdjes worden verwijderd.

Nou ik ga vanavond de koffers pakken en dan morgen om 13.00 uur naar de luchthaven.

Mensen allemaal bedankt voor de reacties en mailtjes tot hoorns in Nederland.

Gr. Arie en Ans

• 15 Februari 2013 - 19:45

P.bakelaar:

Prettige reis morgen! Trek jullie winterjas vast maar aan..... Groetjes, Pauline en PIet.

• 15 Februari 2013 - 23:05

Nellie.vogels.:

Hoi Ans en Arie,eindelijk heb ik jullie nu op de e mail, had steeds geen verbinding,trek inderdaad maar een heeeeeeele dikke jas aan want het is hier behoorlijk koud.Wens jullie een hele goede terugreis.
    Veel groetjes van Rien en Nel.