Het blijven belevenissen - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Het blijven belevenissen - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Het blijven belevenissen

11 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Ja, we vermaken ons prima hier zo met zijn drietjes. Ondanks dat we een poosje zaten opgesloten op ons balkon. Ja, dat heb je als je de deur te hard achter je dicht doet. Ja, en het was dit keer niet moeders die het deed, maar vader Arie. En daar zit je dan met een theelepel een schaar en een pot augurken. Roepen naar de buurvrouw beneden had ook geen succes die stond alleen maar heel vrolijk te zwaaien naar ons. Toen eerst de theelepel gemold daarna toch de schaar maar geprobeerd en ja na een half uurtje lukte dat dan ook. En konden we weer naar binnen.

Vandaag heerlijk even geshopt in Calangute en daarna naar het strand. Zijn net terug. Straks nog even een wijntje drinken bij Geesje op het balkon.

Maandag gaan we een nachtje in een tent slapen op het strand kan even niet op de naam komen, maar volgens mij weet Erica de kenner van Goa wel waar het is. De houseboot lukte niet zat tot eins januari helemaal volg geboekt. Willen ook nog een keer vissen en misschien nog een dolfijnen tocht.

Nou ik ga man lief ff opzoeken. Type dit bericht voor de tweede keer. Net viel alles weer eens uit.

Onze kamer is inmiddels prima voor elkaar goeie douche en zelfs geen lekkende kraan meer. Jullie kunnen me helaas nog niet mobile bellen lukt niet, maar zal op 1 of andere manier wel goed komen.

Iedereen een fijn weekend en tot ziens. Leuk om jullie berichtjes te lezen.

Gr. Arei en Ans

• 11 Januari 2013 - 15:48

Erica:

hihi ik voel me gevleid als kenner. Maar ik denk dat het Palolem is in Zuid Goa. Wij genieten hier in Nederland van de vorst en kunnen waarschijnlijk volgende week gaan schaatsen. Ook helemaal leuk.
    jammer van de houseboat, maar jullie zijn er in februari ook nog.
    Dank je wel voor de kaart voor mijn jubileum, die is ook ontvangen. En de bloemen staan er ook nog steeds.

Veel plezier nog!

• 11 Januari 2013 - 18:33

Anja Zaal:

Hoi Arie en Ans,

Leuk om jullie berichten en belevenissen te lezen. Klinkt goed allemaal, lekker naar t strand geweest, super zeg. Hier gaat het vriezen en blijft het de hele week rond het vriespunt overdag en s nachts ong. min 6 graden. Met Chablis gaat het prima. Ze loopt tussen de andere honden en is s nachts in een schuur waar 2 kalfjes zijn en nog wat biggen. Het is een lief beest. Ze is nu de enige logeerhond. Als ik dieren voer, loopt ze gezellig mee. Weet overal de weg en kan heerlijk los lopen. Het hek zit altijd dicht.
    Nou, Arie en Ans, geniet ervan hoor.
    Hart. groeten,
    Anja en een poot van Chablis

• 13 Januari 2013 - 11:59

Cor:

mooi verhaal, ik heb ook wel weer zin in india, maar dat zal volgent jaar wel worden.groeten cor sandra qian en yente.

• 23 Januari 2013 - 19:50

P.theunissen8@upcmail,nl:

lieve mensen
    hartelyk dank voor jullie leuke kaart .echt onverwacht na onze correspondentie.
    Piet is kei moe van het
    s neeuwruimen.onze straat is nog steeds een ysbaan,na maandagis het boven 0
    Dan kunnen we weer eens buiten
    Lieve groetjes voor iedereen kus PIET ZUS DOEIIIIIIIIII

Tags: xxx