een donkere wolk - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu een donkere wolk - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

een donkere wolk

09 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

n nieuwe douche gehad nu de kraan nog. Anderrs gaan we toch echt om een andere kamer vragen. Ze hebben het tenslotte belooft, maar ja, dat beloven kunnen we hier. Gelukkig is er op onze kamer nog een slaapkamer met douche die zit wel op slot, maar volgens mij kunnen ze dat best we omwisselen.

Maar beste mensen we genieten verders van alles. En volgendee week gaan we eindelijk eens actief worden willen met de houseboat mee. Jullie horen er vast wel van.

Hoi Nel is alles nog goed bij jullie en hoe was het in het ziekenhuis met Rien. We horen het nog wel.

Tot hoorns.

Gr. Arie en Ans

• 09 Januari 2013 - 13:24

Gwen :

dat klinkt spannend een housebout, gaan julie helemaal los met dansen :) In ieder geval heeeeel veel plezier en een dikke kus van uit het regenachtige Snits

• 09 Januari 2013 - 20:53

Nellie Vogels:

Hoi Ans en Arie.

Alle problemen al opgelost? En nu onderhand eens lekker gaan genieten.
    hier gaat ook alles wl weer aardig goed.het weer is minder,veel regen,maar ze beginnen nu over vorst
    te praten, hebben we mischien ook eens een zonnetje.
    Nog gefeliciteerd met Ria haar verjaardag. je zult er daar wel een wijntje op genomen hebben he.
    Veel plezier,en ook groetjes aan Geesje.
    Groetjes Rien en Nel.

• 10 Januari 2013 - 06:46

Conja:

Hoi Ans en Arie,
    Van ons ook de beste wensen voor 2013 vanuit een grijs,kil Nederland.
    Een hele fijne tijd dar in India