Ja, en oud en nieuw was mooi - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Ja, en oud en nieuw was mooi - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Ja, en oud en nieuw was mooi

05 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo allemaal,

Vergat door alles trubbels in Mumbai dat het oud en nieuw erg leuk en gezellig was. Eerst heerlijk gegeten ja, en dat was nog gratis ook, mag ook wel een keer na alles. Er werd een hoop vuurwerk afgestoken. En we lagen dan ook niet zo vroeg op bed. Zitten we gelijk goed in het ritme van India. Deze week doen we nog rustig aan. Even wachten op Geesje. Ja, Geesje ik heb de koffie klaar staan hoor.

Hier onze mobile nummer. 0091 9673560538 hoop dat het woensdag in werking gaat.

Ja, Nel het nieuwe jaar begint niet goed zo. Het is met Adrie toch nog erg snel gegaan. Jammer dat we niks meer gehoord hebben, maar ja, ze wilde het zo. Gaan jullie nog naar de begravenis of stuur je een kaartje. Zou je anders uit naam van ons een kaartje willen sturen a.u.b. Ja, Cees Touw was toch al langer ziek volgens mij had je het al eens verteld.

Nou, verders nog geen nieuws te melden.

Gr. Arie en Ans

• 05 Januari 2013 - 13:19

Jan:

heb het hotel gebeld , jullie hoeven niet terug te bellen

• 05 Januari 2013 - 14:48

Gwen:

Hoi ma, ik heb je kaartje al binnen! Dat is snel gegaan deze keer zeg :)

DIkke kus van de Sneekertjes ;)

• 05 Januari 2013 - 20:50

Anja Zaal:

Hallo Arie en Ans,

Leuk om jullie belevenissen te lezen! Nog de beste wensen voor t nieuwe jaar. Met Chablis gaat het prima. Ze heeft haar draai gevonden. Fijne tijd nog! Groetjes, Anja

• 07 Januari 2013 - 11:40

Ria V D Zande:

nog de beste wensen voor2013
    piet en ria

• 08 Januari 2013 - 12:31

Sandra:

Hallo vakantiegangers,

Goed om te horen dat alles naar jullie zin is, hier gaat ook alles prima. Ons oud en nieuw hebben we ook maar lekker warm gevierd in onze Hot Tub, uitkijkend op het mooie vuurwerk. Qian vond het geweldig, Yente heeft heerlijk door alles heen geslapen. Onze "nieuwe" auto is trouwens onderweg, we kunnen hem over drie nachtjes ophalen. Het is dit keer een rode auto geworden. Nou jullie zien hem wel als jullie weer thuis komen. Voor nu heel veel vakantieplezier en de groetjes voor iedereen.

Xxx Cor, Sandra, Qian en Yente.

Tags: xxx