Het ging goed tot dat - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Het ging goed tot dat - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Het ging goed tot dat

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2013 | Nederland, Montfoort

Hallo allemaal,

Eerst iedereen nog de beste wensen voor 2013. Onze reis begon zeer goed. Op Schiphol de koffers ingecheckt en toen nog even heerlijk een lekker kop koffie op. Eenmaal in het vliegtuig kregen we te horen dat we een uur vertraging hadden de airco was stuk. De stoelen waren goed in het vliegtuig, maar de beenruimte had wel even beter gekund. We landen precies om 23.30 uur in mumbai dus toch ondanks de vertraging nog op tijd had de wind zeker mee. De taxi stond keurig te wachten op ons. En de incheck ging vrij snel. We konden om half 1 al lekker ons bedje inkruipen. De volgende dag op naar de luchthaven en naar Goa ging goed precies optijd vertrokken. Ja, en toen begon de ellende even geen koffers grrrrrrrrrrrrrrr, maar we werden keurig geholpen en er werd gezegd dat ze gevonden waren in Mumbai International Airport en dat ze de volgende dag in Goa zouden zijn. Een maal in het hotel aangekomen kostte het heel veel moeite om een kamer te krijgen. We werden ergens gedumd zeg maar waar meerdere mensen konden komen al zeiden ze van niet. Oke voor 1 nachtje zou het zijn en dan zouden we een andere kamer krijgen. We werden ook goed geholpen door de roomboy van een jaar terug die kon ons nog. En ik zag dat die behoorlijk kwaad werd. Toch die andere kamer maar geacepteerd met de belofte dat we a.s maandag een andere kamer krijgen, maar ik blijf elke dag vragen dat beloven ken ik daar wel een beetje. Wordt wel tijd, want elke dag 6 trappen op gaat nou niet zo heel erg lekker. Voel me heup behoorlijk. De volgende dag naar het centrum en even naar Travel Inn geweest. Ja, en het komt zo in de praat te pas over onze koffers. Ik het papier laten zien en ja hoor hij belt gelijk naar de Airport en vertelde dat onze koffers in Goa stonden. Nou, we zaten er ook niet zo heel erg over in hoor. En trouwens je maakt zo nog eens wat mee als alles op rolletjes loopt is soms ook saai. Nu 2 dagen heerlijk bij de Jollie Boys gezeten en lekker gegeten. Vandaag nog op een telefoonkaart uit geweest ook een klus op zich is nu aangevraagd en over 7 dagen heb ik ander nummer jullie horen het nog.

Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte van alles. De temperatuur is hier zo 30 graden heerlijk windje erbij.

In het in Nederland allemaal oke.Nou Geesje tot andere week he. En Erica nog bedankt voor je hulp vanuit Nederland.

Groetjes en tot het volgende bericht van Arie en Ans

  • 02 Januari 2013 - 19:15

    Geesje Mulder:

    Hallo Arie en Ans,


    In Nederland is alles ok, iets frisser dan bij julle.
    maar ik hoop niet dat ze mij in een rare kamer stoppen hoor, vraag ik jullie om HULP!!!
    En wat fijn dat de roomboy jullie herkende, en weer gezellig bij de Jollie Boys, ik krijg steeds meer zin.
    Nog ff wachten en ik zit ook bij de Jollie Boys.

    Nou veel plezier daar en tot volgende week, doeiiiiiiiiiiiiiii


    Groetjes Geesje

  • 03 Januari 2013 - 21:42

    Nellie Vogels:

    hallo Ans en Arie.
    Nou dat is wel een heel getrubbel geweest alss ik dit zo lees zeg, is het nu allemaal
    voor elkaar gekomen? Die zes trappen is natuurlijk wel goed voor de lijn.
    jullie hebben ook eenn heerlijk temperatuurtje,beter dan bij ons,hoewel het hier niet echt koud is,maar
    wel nat.
    Was het nog leuk met oud en nieuw,veel vuurwerk? hier hadden we veel regen,dus niet zo best voor
    de liefhebbers van knallen.
    Op het weer na,verder alles goed hier.Genieten jullie maar lekkernen doe Geesje ook de
    groeten van ons.Hoop dat het verder allemaal vlotjes voor jullie verloopt.
    Groeten van Rien en Nel.

  • 04 Januari 2013 - 14:10

    Gwen, Simon En Kindjes:

    god god, het zal ook eens niet zo gaan bij julie haha...Volgens mij heerst er een vloek op julie koffers.En wat Tante Nel al zegt het lijkt hier wel lente met dit weer.Nieuwjaar was gezellig we waren dit jaar met ze tweetjes. Nou ik hoop dat alles snel op orde is voor julie.We denken aan julie en geniet er toch maar lekker van.

    We houden van julie. Dikke kus en Oant snel :)

    Gwen, Simon Danique en Dennis

  • 04 Januari 2013 - 22:53

    Nellie Vogels:

    Hallo Ans en Arie.Ik weet niet of jullie al bericht hebben gehad van Paulien,maar ik kreeg van middag een
    mailtje van haar dat Adrie van morgen vroeg overleden is.laat het toch maar even weten,ik weet niet of
    ze jullie adres hebben.
    En nog een berichtje ,kreeg ook een rouwkaart van Cees Touw.die is vandaag begraven.
    Nou Januari begint goed.Hoor nog wel van je he.
    Groeten van Rien en Nel.

  • 04 Januari 2013 - 22:55

    Erica:

    gelukkig dat het opgelost is, maar als het niet goed gaat, laat het me vooral weten, dan ga ik er weer achteraan voor jullie.

    En voor vandaag jullie super bedankt voor de mooie bos bloemen tgv mijn jubileum, dat jullie er ondanks de troubles in India toch aan gedacht hebben. Super leuk!
    Stond Das, de taxichauffeur trouwens nog op jullie te wachten?

    Geniet er lekker van.
    Ben benieuwd hoe het vuurwerk daar was. hier was het qua temperatuur wel oke, maar alleen erg nat en regenachtig, niet leuk dus.

    groetjes,
    Erica

  • 16 Januari 2013 - 18:33

    Alietrommel:

    ik zal proberen of het lukt ans heb net gwen gesproken.eerst voor jullie allebei nog de beste wensen en ook nog gecondoleerd met het overlijden van adrie, dat was wel even schrikken hoor.vrijdag is ze gestorven en zaterdag had ik al een kaart.meteen cor en ria opgebeld.cor wist het niet maar ria wel .ben met jan en ria naar de begrafenis geweest.eerst afscheid nemen en toen een hele mooie ontroerende dienst met veel mooie muziek. naar het kerkhof mochten alle auto,s achter de stoet aan mee naar boven rijden dus niet ver lopen.toen weer terug naar finnema voor de koffie en een poosje na praten.wij hebben een poos zitten praten met paulien en piet ik had paulien het laatst gezien toen het nog een kleuter was.later ook even gepraat met rien en de twee jongens met hun vrouw en kinderen .grada was er ook ,nog een paar woorden met haar gepraat.annie thesing belde mij ook nog op was er ook van geschrokken.dat hadden jullie toch ook niet verwacht denk ik.maandag zijn we al weer naar een begrafenis geweest ,een oud collega van jan.dat was in mijdrecht.hier is het koud en er ligt een laagje sneeuw maar overdag wel mooi zonnig weer als het weer goed is gaan we zondag met jo en piet uit eten nog van jan zijn verjaardag.de poes doet het prima weet alles nog van de vorige jaren maar wil niet in zijn huisje zitten wat we ook proberen hij doet het niet . af en toe ruikt hij er eens aan maar we krijgen hem er niet in.ik hoop dat dit berichtje aan komt geniet lekker van jullie vacantie en ik hoop gauw weer wat van jullie te horen groetjes voor jullie allebei van alie en jan dag dag

Tags: xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 6291

Voorgaande reizen:

29 December 2012 - 16 Februari 2013

Naar Goa (India)

Landen bezocht: