Nog twee nachtjes - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van arieenans - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes

27 December 2012 | Nederland, Montfoort

De dag begonnen met de was doen en de strijk. Koelkast schoongemaakt. En het hele huis gestofzuigd. En nog een keer boerenkook met spek en worst gekookt. 's Middags de koffers gepakt. Alles is bijna voor elkaar nog een paar kleine dingetjes.

Zo en nu nog twee nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk naar India. We hebben er zin in. We vertrekken zo rond 10.00 uur naar Mumbai en komen daar om 23.30 aan. Gelukkig hebben we een overnachting geboekt en vliegen we de volgende middag om 15.00 uur naar Goa. Een hele mooie tijd, want we mogen toch niet voor 14.00 uur in onze kamer. Benieuwd hoe alles er nog uitziet daar.

Zo ik ga nu nog even heerlijk zitten met een glaasje wijn .En dan op tijd naar bed. Morgen de hond nog even wegbrengen.

Nou, ik hou jullie op de hoogte van onze reis.

Gr. Arie en Ans

• 27 December 2012 - 21:02

Roelien:

wie is er contactpersoon bij calamiteiten? Is dat iemand van hier of wil je niet, dat wij opletten.
    Groet, Roelien.

• 27 December 2012 - 21:28

Erica:

Jaaaaa, leuk!!!
    Ik ga jullie weer volgen.
    Doe Das de hartelijke groeten van me.
    Heeeeeel veel plezier en goede reis.

Tags: .....